statistiken ökar

gud, det märks verkligen på statistiken dem dagarna man uppdaterar riktigt bra, massor med folk är inne på bloggen då. hur kul som helst! :)

men ni kommenterar dåligt, ajjabajja foolks! hihi. så sätt igång, give me some feedback, pls!

gud vad det är tråkigt här på jobbet. har nada att göra och ingen att göra något för, det är ju lite så när man sitter i reception att man ska vara tillgänglig för dem som arbetar på arbetsplatsen där man sitter. men det är inte en människa som vill ha hjälp och ingen som vill prata med mig. suck. skittråkigt är det.
tur man kan göra massa annat skojigt då, men det är fan inte skoj i längden alltså. man kanske skulle knåpa ihop en inbjudan till fest den 30e?! kanske det kanske. men nu är det bara 40 minuter kvar så det kan jag istället ägna mig åt i bilen på vägen upp till sälen på lördag. det är sånt man kan göra där, vet ju inte hur mitt mobila bredband funkar på vägen när man kör så vi får se, det kan vara en idé på vad man kan ägna sig åt då. det ska jag ju inte förstöra nu när jag har kommit på det. haha.
ska installera lite roliga program på min dator ikväll när jag kommer hem som jag kan tänkas behöva till det.

vad ska jag göra nu då?! uttråkad till max.


S A N N E

sv : tack så mycket :)

jaa det kan jag nog göra =)

2009-12-30 @ 18:27:18
Bloggadress: http://sssssannes.blogg.se/

Placebohoe

Kul med fler läsare :)

2009-12-30 @ 18:27:37
Bloggadress: http://placebohoe.blogg.se/

EN MASJÄVEL

HEJ HEJ!

Läget med dig sweet?

Hoppas att du får en trevlig kväll!!



Gott nytt år! // En Masjävel!

2009-12-31 @ 11:16:17
Bloggadress: http://mandyego.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0