värsta snökaoset

vilken snökaos vi har, det är helt sjukt. jag har varit ute hela natten och kört och det har varit olidligt kan jag säga. har bara kunnat hålla 40-60 kilometer i timmen och det har varit massa snödrivor och halt på vägarna. nu på vägen hem till svalöv från lund ska vi ju inte snacka om. helt sjukt.

det får gärna vara hur mycket snö som helst men inte på vägarna, man måste känna att man kan köra säkert ändå. massa snö annars är kanon. hoppas bara att det håller i sig under juldagarna. det vore toppen!

nu är det bara jobb imorgon också sen är jag ledig i tre hela dagar och det ska bli underbart skönt.

nu ska jag lägga mig och se lite tv-program, bland annat paradise hotel och bonde söker fru. blir även att ringa och väcka paul strax. han ville bli väckt i tid så han kan köra tidigt till jobbet med tanke på vädret.

nattinatti allihop!


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0