vilket jävla väder

herregud vilket väder det är. massor med snö, men samtidigt regnar det så det är värsta slasket och blött och megahalt samtidigt. vet inte riktigt vad det är för väder om jag ska vara ärlig. blir massor med kläder, mössa, vantar och hela köret på i natt. hoppas kläderna inte blir alltför blöta så dem hinner torka till imorgonkväll.

nu sitter jag inne i receptionen. skönt är det. var precis ute en liten sväng och det var svinkallt och snö och blött överallt. vill inte ut. snyft.
men det är roligare än att bara sitta här och glo i alla fall. man rör sig och är igång och aktiv!

nu ska jag förbereda mig här för att sticka. blir lite tidigare än vanligt.

tjingeling.


City

Talk to me baby <3



Du vet ju att jag finns här för dig

2009-12-16 @ 22:17:30
Bloggadress: http://gatc.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0