@ work

jobb jobb jobb. fan va tråkigt det är. jag vill verkligen inte. men jobbar ju bara till 23 idag så det är ändå rätt najs. sen blir det att köra hem till päronen och se nya wallander-filmen. ska bli sjukt najs.

ändå rätt trevligt att sitta här i receptionen idag. har två kollegor som står en liten bit ifrån så man kan snacka med dem om det blir lite tråkigt, zakarias och rasmus - företagets egna små clowner! :)

vill bara dessa tre dagarna ska gå snabbt nu, för efter torsdagens arbetspass så är jag ledig heeela helgen, tre dagar i rad. ska bli sjukt najs. jag behöver verkligen det. om någon ringer och vill jag ska jobba så kommer det inte på tal, kommer inte orka med allt då. för sen jobbar jag i princip varje dag fram till den 23e och det är inte speciellt kul. menmen. huvudsaken är att jag är ledig jul i alla fall.

nu ska jag terrorisera zakarias lite. den fjanten! :)

kramis


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0