11 februari 2009

åååh så avundsjuk jag är. min lillebror ska få världens sötaste kattunge av mig. den som jag egentligen ville behålla själv. men vem är inte värd det bästa, om inte familjen är det?!


till och med mamma är eld och lågor verkar det som. när jag pratade med henne i telefon igår så hade hon tänkt ut två namnförslag redan. det verkar ändå som om hon ser fram emot det. och det är ett STORT steg vill jag lova. riktigt kul ska det bli. jag lämnar ju inte bort denna skönhet HELT, kan ju träffa henne när jag vill.

såg våra bästa år för en liten stund sedan och det är fan helt sjukt. har missat det i flera veckor nu. säkert 6 veckor, och ändå är dem kvar på samma ställe. det har gått typ en eller två dagar i programmet sedan jag såg det sist. ganska otroligt. känns som om det var igår man såg det sist. hur kan man komma på en idé till en tv-serie som varar i över tio år utan repriser? skickligt.

oooh vad jag är sugen på glass. synd bara att vi inte har någon hemma. men måste fan vara nyttig nu, så det är väl ganska tur ändå. igårkväll när paul gått och lagt sig såg jag en beck-film och mös lite för mig själv. kunde ju inte gå och lägga mig för jag kunde inte vända rätt dygnet dagen innan jag skulle jobba natt igen ju. det hade varit ganska korkat och så hade jag blivit megatrött i natt. menmen. ska sova hos mamma och pappa imorgon på dagen. mys!

mamma är så söt. hon ringde nyss och var jätteorolig för jag skulle köra i natt och till jobb och så för det är tydligen hur mycket snö som helst där nere mot svalöv och lund och där. här är ju ingenting? konstigt väder vi har här i sverige. men gud så söt min mamma är. världens bästa som bryr sig, alltid!!! älskar dig. ♥

nu ska jag klä på mig det sista och packa ner lite kläder och andra behövliga saker i väskan, sen ska jag köra till pappa där han är och jobbar och få lite värktabletter för min näsa så jag slipper köra runt och ha ont i natt. och laddaren till min mobil som jag glömde hos dem sist. har saknat den.

pusspuss <3


tin

vilken söt!

2009-02-11 @ 14:04:12
Bloggadress: http://tins.devote.se/

Nina

Våra bästa år startade 1965. Begriper inte heller hur de kan hålla på så länge.

2009-02-11 @ 17:20:20

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0