16 februari 2009

tvättstugan. behöver jag säga mer? suck. men det måste göras. och paul kommer hem om typ en timme och då får han hjälpa mig. vi har inte tvättat på evigheter känns det som, har hur mycket som helst. och strumpor, dessa herrstrumpor. shiiit, hur många använder han egentligen? jaja, strunt samma. bara vi hjälps åt när han kommer så blir jag nöjd. det är ju en hel djungel att lyckas para ihop dem sen när dem är torra.

idag har jag inte gjort så speciellt mycket. vaknade av min snuviga näsa i morse. den bara rinner och rinner och jag bara nyser och nyser. kan det inte ta slut någon gång?

måste bara berätta, igårkväll var det supermys. tobbe och malin kom över en sväng. mådde typ piss, men paul hade bestämt med tobbe och han behövde klippas så malin följde med. jag kan ju inte bsetämma vad paul ska göra bara för jag är förkyld och mår lite kass. man får ställa upp. så malin klippte mina toppar med, härlig tröst när man är sjuk. hehe. sen kom vi fram till att idag får paul köpa hårgelé eller vax eller nåt så han kan göra vid håret ordentligt, det går fan inte med bara hårspray, jag vet inte hur många gånger jag har sagt det till honom men han lyssnar inte. och nu ÄÄÄÄNTLIGEN, har han också insett det. :) men ialla fall, det var inte detta jag skulle berätta. utan, sen när det var sängdags så fick jag en grymt härlig massage av min älskling. sjukt skönt och avkopplande var det. och nu har vi bestämt att det ska vi minsann göra oftare. vi ska turas om, varannan gång. och idag är det hans tur att få massage. :)

vi mös massa med våra älsklingar också igår. simba låg och sov ända in till mitt huvud igår och snusan låg hos paul. tror det är ganska nyttigt att separera dem från varandra lite så dem blir självständiga, tror att det är superbra för deras utveckling. :) vi har våra favoriter, jag och paul. hehe. tur är det, annars hade det blivit bråk. här kommer lite bilder.




pusspuss <3


Sandra Gee

Hihi ja det blir lätt så.. Men jag tycker att det är finT! :)



Usch då.. du också.. Jag har samma symtom... fast det har vart bättre i helgen.. för då har jag vart utan feber! :)



-------------





Det skulle vara jättesnällt om ni ville rösta här åt mig

Ni fyller bara i fälten och efteråt går ni in på eran mail och godkänner att ni röstat



SNÄLLA



http://www.kawasaki.se/ER-6n#yourgallery/Koogan





Ni kan vinna skinnjackor och annat..

Har ni flera mailadresser ju större chans att ni vinner och jag blir gladare!





TACK på förhand! / Sandra Gee

2009-02-16 @ 15:46:29
Bloggadress: http://sandragee.blogspot.com

Sandra Gee

Krya på dig föresten!*

2009-02-16 @ 15:47:04
Bloggadress: http://sandragee.blogspot.com

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0