19 februari 2009

usch vilken dag. det var supermys att sarah kom igårkväll, men sen idag blev min förkylning mycket sämre. fattar inte varför. vi var ju bara hemma igår och tog det lugnt, inget allvarligt och jobbigt alls. har legat pall i soffan hela dagen och typ sovit. näsan bara rinner och jag är helt tjock i halsen. kunde inte jobba på shell/7eleven heller tråkigt nog. tänk vad kunderna tänker när dem beställer korv osv. herregud. stackare. dem kan ju bli smittade ju. känns fan inte bra detta. har legat sen i fredags/lördags. sjukt. menmen. sånt man får ta. nu är jag uppe i alla fall och plockar undan lite här hemma och paul dammsugar. oooh mitt huvud värker men det är för ngt gott i alla fall så jag får stå ut en stund.

vi lagar mat också just nu. kokt potatis med torskfilé, remouladsås, ärtor och broccoli. fast paul äter en kycklingfilé då för han gillar inte fisk. men jag vet inte, ingenting smakar något och jag har inte någon lust att äta egentligen menmen. man måste ju. sen ska jag ta en dusch och sen mår jag förhoppningsvis lite bättre.

pusspuss <3


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0