25 februari 2009

åååh vaknade helt sent. måste fan snabba mig nu om jag ska hinna in om mediamarkt och kolla på dator innan jag ska börja jobba. får slänga i mig något att äta och sen bär det av.

paul var världens mysigaste i morse. jag älskar honom så oerhört mycket. han visar gång på gång varför jag egentligen föll för honom från första början. vill aldrig mista honom. ♥

nej nu bär det av till lund. (skriver nog mer ikväll)

pusspuss <3



nu är det ikväll. hehe. sitter på jobb och tråkar. väntar bara på att klockan ska bli nio så jag kan ut och köra istället för att sitta här.
fick förresten mitt nya väktarleg innan. superfint. men jag saknar ändå fotot som jag hade på det från securitas. fan också att dem gjort av med mina extrafoton, gillade verkligen det skarpt. menmen. sånt är livet. man kan inte få allt.
jag och camilla satt här och diskuterade resor och så och jag blev lite inne på egypten nu, hurghada. hon hade varit där och rekommenderade det skarpt. simma med delfiner, dyka bland fina fiskar och sköldpaddor, fyrhjuling-safari i öknen osv. mm det tåls att tänka på. definitivt. annars är vi inne på tunisien eller thailand just nu. tunisien ligger dock etta som det ser ut nu. men det kan ändras lika fort. hehe. det är ju lång tid tills vi ska åka. ett par månader i alla fall.

sen fick jag ett glädjande besked av pappa idag också. det blir sälen nästa vinter. vi åker den 2 januari så jag kommer att fira min 22:a födelsedag där uppe. som jag längtar redan. :) det borde vara straffbart att berätta något sånt här så långt innan. nu längtar man bara ihjäl sig ju. paul blev också glad. men det är solsemester som ligger i första hand nu. och innan det göteborg den 7-8 mars.

var på rusta innan jag började jobba. hittade ääääntligen gråa filtar. har ju köpt 2 st som vi har på soffan i vardagsrummet och sen har vi bara hittat massa andra färger och nu äntligen fanns där gråa. så jag köpte det så förhoppningsvis ska vi sy rätt dem och sen kommer det bli skitbra. köpte även ett påskägg som jag kan lägga något fint i till paul sen när påsken kommer. hihi.
egentligen hade jag i tankarna att sticka in på mediamarkt och köpa mig en bärbar dator idag, men när jag pratade med paul så blev det ändring i dem planerna. han ville hemskt gärna med dit så vi ska köra dit på lördagförmiddag. längtar. vill så gärna ha en ny dator nu!

paul ringde innan och berättade att simba hade börjat äta torrfoder. det är helt tidigt. jag trodde inte honom först. men han hade suttit och gnagt på en bit mat på köksgolvet och tyckt det var supergott och både simba och snusan är inne i kattlådan och utforskar den med jämna mellanrum. så det här med att göra dem rumsrena och lära dem äta mat känns som att det kommer gå jättebra. nu springer dem runt och brottas och sånt också. så stora dem har blivit på så kort tid. och nu är jag ju borta i två dagar igen så det kommer garanterat bli lite skillnad sen när jag kommer hem på fredag morgon också.

robban kör i natt också så jag får köra in om statoil sen och köpa en ny korsordstidning. den gamla är ju slut. vår sysselsättning på middagsrasten på nätterna. sååå trevligt!

men nu ska jag jobba lite till!

pusspuss <3


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0