27 februari 2009

nu är jag hemma efter en hel dags jobb. supertrött är jag, men måste ju få in några rader här innan jag hoppar i säng. kanske ska duscha först, eller ska jag göra det tillsammans med paul imorgon? det är frågan. får tänka på det medan jag skriver. hehe.

har varit en helskum dag på jobbet. en jäkla tur att arash var där ett par timmar för att stå helt ensam i sex timmar hade fan inte gått. fick ringa helpdesk typ två gånger och ena gången satt jag i telefonkö i 25 minuter. snacka om att jag var arg. skällde ut dansken som svarade sen. det ska fan inte ta så lång tid. fick köra iväg kunder och sånt. kunde inte sälja något och ingen kunde tanka under den tiden. man blir så jävla förbannad. fatta hur mycket vi förlorade. menmen. tekniken den är underbar, när den fungerar.
de nya arbetskläderna är jättefina. till och med paul tyckte det. var helt klädd i svart idag. tog aldrig skjortan, höll mig till pikén och den långärmade. och svarta byxor och svart keps. gillar det skarpt. man ser smalare ut i svart också. :)

och usch vad det luktar. sitter här och har värsta fotsvetten. mitt luktsinne är katastrofalt men jag luktar det ändå, då är det fan illa. haha.

imorgon ska vi upp tidigt jag och paul, ska åka ner till mediamarkt i lund och köpa en bärbar dator till mig. som jag har längtat efter den här dagen. :) köpte med mig bullar från jobbet nu ikväll också, obakade så jag kan baka dem själv och få helt nybakade till frukost imorgon när jag är ledig. hur härligt som helst.

sen imorgonkväll ska paul ut med ett par kompisar och jag skulle sitta ensam hemma och se melodifestivalen. men det blev ändrat nu ikväll. min kusin fredrik ringde mig och frågade vad jag skulle göra och när jag sa att jag skulle vara ensam hemma och inte göra något alls så kom han med förslaget att han kunde komma upp och det är ju hur trevligt som helst. min kusin är verkligen den bästa, vi har alltid supermysigt ihop. och riktigt glad blev jag. det finns inget tråkigare än att sitta ensam en hel kväll när man inte är ledig och hemma så många kvällar i veckan. menmen.
hoppas olle är frisk tills på söndag så jag slipper jobba då.

nu ska jag hoppa i säng.

pusspuss <3


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0