4 februari 2009

har nyss vaknat. är så oerhört härligt att inte ha några tider alls att rätta sig efter. riktigt härligt är det. vi ska äta middag tillsammans idag också, jag och paul. som jag längtar. men vi får väl laga det tillsammans också för köket ser förjävligt ut nu när jag inte varit hemma på två dagar. hehe. och han förstörde mina frukostbullar som jag så snällt köpte i morse på vägen hem från jobbet. han tog sina och åt dem sen lät han påsen stå öppen så nu är mina som knäckebröd. :( det ska stå honom dyrt. jag som var så hungrig nu när jag gick upp. vad ska jag nu äta?

gud så stora båda kattungarna har blivit. alltså, dem är fortfarande megasmå som råttor och de har inte öppnat ögonen än men dem har helt klart växt hur mycket som helst sen i fredags när de föddes. växer dem verkligen såå fort? sen måste jag även berätta att dem är sålda/tingade båda två. känns faktiskt ganska bra, med tanke på andra folk man pratat med som säger att det är hur svårt som helst att bli av med kattungar nuförtiden. men det gick ganska fort för oss. ett par dagar bara. men vi ska ju ha dem här hemma ett tag till. tills dem är ungefär 12 veckor gamla så dem är tillräckligt stora för att lämna sin mamma.

igår när jag var i svalöv så körde jag in om netto för att handla något att dricka som jag kunde ha på jobb. så hittade jag en plattång för melissa, sån tunn smal som är så otroligt lätthanterlig, för bara 99:-. gissa om jag köpte den!!! JUPP! min sån asbraiga från OBH Nordica fungerar ju inte som den ska längre. den stänger typ av sig hela tiden. det är något glapp i sladden. är det någon som vet hur man fixar det? för den är verkligen sjukt bra. menmen.

nu ska jag packa ihop min uniform från securitas och vika den och lägga den snyggt i en papperskasse för så fort paul kommer hem så ska vi köra ner till kontoret och lägga allting där. och en lapp till andreas och allt. kommer kännas tungt men a girl has to do what a girl has to do!!! det var ju verkligen inte vad jag ville det här, men man har inget val. ekonomin styr. men jag kan ju säga såhär, att jag måste prata med andreas om hur jag blivit behandlad. för det är fan inget roligt många gånger. han måste ju ändå få veta hur det hela går till om nätterna. menmen. jag vet inte. kanske skiter jag i det. får se vilket move jag är i. haha.

nu ska jag försöka hitta sofies msn någonstans, det står kanske på hennes blogg, så hon kan skicka över alla bilderna från festen i lördags. måste ju lägga upp dem här tycker jag! :)

pusspuss <3


Emelie

hejhej



Här är adressen till min blogg som du frågade om per sms!

Hoppas allt är bra annars, och förresten, tack för senast :).

2009-02-04 @ 18:24:43
Bloggadress: http://metrobloggen.se/studentochannat

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0