7 februari 2009

grattis på födelsedagen richard!

javisst richard fyller år idag. synd att jag inte kan köra hem till honom en sväng och gratta men nu ska jag strax köra upp till shell och tanka för att sedan köra ner till lund och jobba. ska kör 12-timmars pass i natt med olle. ska ta med mig kameran och visa bilderna på bebbarna också som han ville se. hans katt har ju nyss blivit parad också och ska ha bebbar sen. myspys!

vi har inte hunnit annat än ätit frukost och sett en film idag så får väl ta ngt litet att äta uppe på shell också tror jag. annars kommer jag vara ashungrig efter halva natten. haha. kommer inte kunna hålla mig till middagsrasten.
under tiden vi tittade på film så mös vi med simba och snusan i soffan. dem sov i mitt knä båda två. supermysigt är det med kattungar. kunde aldrig föreställa mig det innan vi skaffade gosan. men gud som jag älskar dem. det kommer vara sjukt jobbigt sen när vi ska lämna bort dem. menmen. sånt är livet. hur många som helst är intresserade av dem så vi kan välja och vraka. har annars bara hört om folk som har svårt att bli av med sina kattungar men det har minsann inte vi, tvärtom.

nej nu ska jag packa väskan för jag slaggar ju hemma hos mor och far imorgon på dagen för jag ska jobba sen på kvällen igen ju. hoppas pappa lagar någon god mat nu när jag ska komma! han är världsbäst på att laga mat, min pappa!

pusspuss <3


marie

Jaa hur ska man sammafatta de hela, Mattias har gjort slut. Bara sådär. Hur chockad som helst blev jag. Så nu har alkoholen gjort entre i mitt liv. Går inte en dag utan att jag vill dricka, och glömma. Jag har fått alkohol förbud utav Tobbe, som jag umgås med riktigt mycket nu. Känns skönt att ha någon att vara hos och få lite lugn och ro, och fortfarande känna de där att man inte bor hemma. Har inte sovit hemma på flera nätter. Är bara hemma, och byter kläder på ett ungefär. :/



Ner till dig kommer jag gärna. Skulle vara hur skönt som helst att komma här ifrån lite. Byta miljö. När jag får pengar nästa månad? Va sägs? :) Kan du då? DU kan väl kolla hur du jobbar. Så går vi ut och festar som aldrig förr :) Tack att du finns hjärtat! äLSKAR DIG!

2009-02-07 @ 21:40:04
Bloggadress: http://lundqviist.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0