8 februari 2009

gud så härligt det är att vakna hemma hos mamma och pappa ibland. man känner sig så omhändertagen. pappa hade lagat en riktigt god gryta med hasselbackspotatis, fläskfilé och mango-chutney sås. MUMS!!! han var själv avundsjuk över att han gett det till mig i en matlåda, han ville haft det själv.

igår när jag jobbade så var jag i en riktigt megastor mediabutik, nämligen Media Markt. sjukt stort. hade jag släppt in paul där hade det varit som att släppa en flock med hästar på grönbete, vi hade inte kommit därifrån. gud så roligt han hade tyckt att det var. vi får åka dit när vi får februarilönen helt enkelt.

körde ju en lite ny runda igår, det gick ganska bra tycker jag. lite svårt att hitta bara. ronderna var inte svåra, bara att det är en helt ny stad som man inte hittar så bra i. men man kommer väl in i det, ängelholm var ju nytt för mig i början det också och där hittar jag ju nu som i min egen ficka i princip.

oooh. lovade ju att slänga upp bilder på våra cyklar och nu har jag fått in bilderna från kameran här på datorn. så här kommer dem.

min nya fina cykel!pauls fina cykel.våra cyklarnavåra cyklar!
sen har det även blivit bestämt att min mamma och pappa ska ha vår snusan. eller simon ska få henne som någon sorts födelsedagspresent. men vi kan ju inte skicka hem henne till dem förrän hon är runt 12 veckor. men ändå. han blev faktiskt riktigt glad nu idag när vi pratade om det. skönt att inte behöva skicka iväg båda ungarna så man aldrig får se dem igen. kan va kul för gosan också om vi tar med henne hit en helg och så.

pratade typ aslänge med emil i telefon igår också. var faktiskt en riktigt trevlig lite pratstund. känns riktigt bra att man fått sig nya vänner nu på det nya jobbet. det känns som om jag kommer trivas riktigt bra. men det var sjukt halt när jag körde hem i natt. halkade till med bilen flera gånger. hoppas det är bättre i natt när jag ska köra hela långa vägen till ängelholm.

men nu ska jag springa upp på rummet och klä på mig.

pusspuss <3


pp

Fatta att de va ifrån dig gumman! :) Skönt att veta att jag kan komma. :) Betyder mycket. Hum.. 28, brukar jag få dom. så då äre väl samma nu. Men det blir ju kalas då :) Usch va kul det ska bli!! :)



jaadu, hur kom de sig? Han sa att han hade tänkt på det ett ganska så bra tag, och hade jag inte fått känslan utav att det var något som inte var rätt, hade de antagligen inte hänt. Eftersom att han inte ville göra mig ledsen. För jag blev ju inte ledsnare nu eller så? Verkligen inte? sen fick jag "jag är inte kär i dig längre, har inte samma känslor längre" kastat i ansiktet på mig. Så det är lite hårt. Men å andra sidan, vill han inte så får jag väl försöka intala mig själv att det är han som förlorar på det? ... Menmen så äre nu... Inte mycket man kan göra åt....



Älskar dig!

2009-02-08 @ 15:00:13
Bloggadress: http://lundqviist.blogg.se/

Mazze

Media Markt i Malmö är större (och ligger nästan bredvid vårt nya kontor!) =)

2009-02-13 @ 09:00:09

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0