FEST - BILDER från den 31e januari!

äääääääntligen har jag fått in festbilderna från sofie så jag kan visa alla vilken underbart trevlig kväll det var. varsågoda!!!

sebbe och patrik kom sent men förgyllde tillvaron! benny försöker sig på några rena toner! :) sara, malin & tobbe!sara, malin och tobbe. IGEN!!!sebbe sjunger singstar. vilka dueller vi hade! drickat var fortfarande med!sarah & sebbe är gärna med på bild. hahasingstar i soffandiskussioner bör inte störas om de förs vid köksbordet!emelie och lina i en djup diskussionthe table!srah, lina och emelie!
dan gungar i hängmattan! jag och dan, undrar vad vi pratar om? dem där tre håller ihop tajt som attans! vad är det för min, sara? jag och suffe! <3benny får sig en liten mys av sarah!paul sjunger singstar. DJUPT KONCENTRERAD! fulle-fredde ska sjunga singstar!ser ut som han blev lämnad där helt ensam?alkoholhaltiga drycker som heter duga!söta söta sofietro det eller ej, men PAUL DISKAR!världens bästa sarahnågon som fått lite fööör mycket. vem är hon?paul vill INTE vara med på bild!BENNY!!!blommorna jag fick av sofie och dan!sara & sofie
folk i soffan bestående av sara, malin, tobbe och paul.


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0