h ä s t a r



gud vad jag saknar att hålla på med dessa underbara djur. det finns absolut inget mysigare och härligare än att gå in i ett doftande stall och börja mocka och sen ut på en ridtur och bara känna den friska luften. samspelet mellan ryttare och häst är något av det finaste som finns, det känns så otroligt bra när man från scratch bygger upp ett förtroende och sen känner känslan av att hästen litar på dig och då du själv kan slappna av och lita på hästen. och det är en sån otroligt bra motion också. jag älskar det! tyvärr så har jag inte hållt på med det på ett par år nu. gick in på blocket innan för att se om det fanns någon kring ängelholm som sökte medryttare och hittade en intressant som jag har skriviti till och fått svar. spännande. hoppas det kan bli något. jag har ju ganska mycket tid över nu jämfört med när jag jobbade på securitas. har ju fast nu och behöver inte jobba lika många dagar i månaden för att få ihop många timmar. är supernöjd. och om allting går vägen så får jag handla ridbyxor på ullared. kommer vara superglad över att ha något att göra i ängelholm, blir ju lite tråkigt när man flyttar till en ny stad och så innan man lär känna folk. härligt med en fritidssysselsättning. jag håller alla mina tummar! :)


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0