ordning och reda!

måste bara berätta. har minsann inte bara myst ikväll som jag sa att jag skulle göra, har gjort lite nytta också. igår när jag var på rusta en snabbis innan jobb så köpte jag rosa korgar som jag tänkte använda till att sortera och få lite ordning i mitt malm toalettbord som jag har i sovrummet. där såg så bedrövligt ut. sorterade och gjorde fint. paul satt bredvid i sängen helt chockerad över hur mycket saker jag hade. haha. men det har vi väl, vi tjejer. eller?
egentligen är jag en fruktansvärt ordningsam person. ja mamma, det är jag faktiskt, tro det eller ej! min mamma har nämligen börjat läsa min blogg. all heder åt henne! men liksom. jag kan ha saker omkring mig och kläder ligger framme och massa så, det kan se megastökigt ut. men om man kommer hem till mig och öppnar garderober, lådor, skåp och you name it, så är det megaordning. det finns ingen som kan komma och säga till mig att "gud vilken röra du har i ditt skåp". jag hatar när jag inte vet var jag har mina saker. om man har ordning i diverse utrymmen så är det mycket lättare att hitta det man letar efter, var sak måste ha sin egen speciella plats. om saker ligger framme i en enda röra så hittar man också det man ska ha för då vet man att man har haft saken ganska nyligen och man vet precis var man ska leta. men om man bara slänger in saker i skåp och lådor osv så vet man ju inte var saken egentligen hör hemma. det är i alla fall min filosofi. någon som håller med? eller säger emot för den delen...
visst blev det fint efter storstädningen/sorteringen?




Anonym

Sv:Det finns olika sidor du kan bli medlem på för att få mer trafik till bloggen.Tex http://www.mer-trafik.se/cgi-bin/ref.cgi?r=sofsan

Sen kommenterar jag andras bloggar också =)

Ha en super bra alla hjärtans =)

2009-02-14 @ 06:15:25

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0