2 januari 2009

gud så trött jag är. har jobbat dubbelt nu igen, hela natten igår körde jag rondering och sen hem och vilade i en timme och sen jobbade jag på shell hela dagen till halv fem. usch så sliten jag är nu. är i svalöv hos mor och far. :) har gosan med oss, och imorgon ska paul koppla in min nya bilstereo i min bil som jag fick i julklapp. och imorgon fyller jag år! ska bli skitskoj. gäster kommer, ska bjuda på tacos och mammas special-daimtårta. den är farligt god. längtar så jag spricker.

men nyårsdag måste jag också nämna, gud så underbart mysig dag det var. mös och kollade film med paul heeeela dagen, sen gjorde vi vår specialare till efterrätt även dagen efter, hade kvar lite ingredienser från nyårsafton. skitgod. sen fick vi även äta resterna från vår exotiska bricka och potatisgratäng och så. riktigt gott. och det blev en superlyckad kväll. spelade spel och hade det allmänt najs. men tobbe och paul vann spelet, men det får jag och malin ta igen nästa gång. hehe. dem kan fan inte leva på detta nu hur länge som helst. dem ska allt få se när vi får revansch!

nu ikväll har jag och paul spelat ett spel med mamma och  pappa som dem fick av oss i julklapp, brainstorm. och det var faktiskt riktigt skoj det med. men jag och mamma vann över karlarna hur lätt som helst. dem hade ingen chans. :) men det visste vi ju redan innan vi började. hehe.

men nu ska jag gå och lägga mig. var bara tvungen att lämna ett litet avtryck.

pusspuss <3


pp

Grattis pp!!

Skaru inte ha ett födelsedagskalas?? :)



Puss

2009-01-03 @ 04:44:56
Bloggadress: http://lundqviist.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0