26 januari 2009

grattis jessica på 21-årsdagen!!!

idag har jag verkligen inte gjort mycket hittills. somnade ju helt sent igår. typ halv fyra-fyra. så jag gick inte upp förrän typ tolv idag och då körde jag ner till stan för att köpa kattungefoder till gosan, hon behöver ju mer näring sen när hon har fött. så det var lika bra. sen behöver ju kattungarna också. men shit vad dyrt det var, 169:- för 1,5 kg. men antar att det är rätt så billigt ändå för att vara kvalitétsfoder. :) köpte även en baguette på videokalle. var faktiskt ganska god. och nu har jag legat och tittat på en dokumentär i soffan, förbjuden syskonkärlek. riktigt intressant. man kan inte riktigt fatta det där att syskon blir förälskade och skaffar barn, dem kan ju inte hjälpa det. stackars människor.

ska köra till helsingborg och hämta paul på jobbet sen. han tog tåget i morse för att jag skulle kunna ha bilen ifall det hände något med gosan och för att jag skulle ner i stan och så. sen skulle han ändå ta med sin cykel idag också så det var lika bra.

huvudvärken har lagt sig lite nu. vet inte riktigt hur jag mår just nu om jag ska vara ärlig. det är väl lite sisådär, inte jättebra men ändå inte megabad. menmen. hade inte klarat jobba idag i vilket fall som helst. är helt dåsig och typ väck. hjärnan funkar inte som den ska riktigt. haha men det gör den väl aldrig. ;) skämt och sido!

tänkte jag skulle springa in på gamestop på väla och kolla om dem har något roligt spel man kan köpa. kanske ett nytt singstar. IGEN!!! köpte två nya förra veckan. är helt besatt, och nu veckan kommer två andra på posten från ginza. kommer att ha massa att välja mellan på lördag när det är fest. skoj ska det bli. :)

måste ordna med så jag får iväg det till marie också. min pp! kan ju inte säga vad det gäller här, för gummsan är nyfiken i en strut! :) you'll see honey....

nu hade jag tänkt plocka undan lite täcke och så från soffan och sjunga en omgång på singstar innan jag ska köra och hämta paul på jobbet.

pusspuss <3


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0