ännu en jobbedag

sitter på jobb nu också, känns som mina inlägg är sjuuukt tråkiga när jag sitter här. haha.
idag har jag i alla fall haft supertrevligt sällskap i form av evelina. :) vi har sett på the king of queens, sen har jag haft mer att göra än jag brukar ha här. det brukar vara så lugnt och fridfullt annars, men idag har det varit full rulle och det gillar vi!

nu väntar jag bara den sista halvtimmen på att jag ska få sticka ut och köra. som man längtar efter det när man sitter här inne. hehe. ska även försöka få tag på min mamma för att kolla hur saften blev idag. hon jobbade ju så vi hann inte sila saften tillsammans innan jag var tvungen att sticka till jobbet så hon skulle göra det själv sen, jag fixade i alla fall flaskor till henne. eller ja, till oss.
fixade även med mammas present idag. :)
(hihi, mamma, jag veeeeet att du läser så det är därför jag inte skriver vad det är, vet att du blir nyfiken. hihi)

hoppas att allt blir skitbra imorgon med, jag och paul ska ju eventuellt hitta på något tillsammans med emilia och hennes kille martin. ska bli hur kul som helst. förhoppningsvis alltså.
det sjuka är att martin och paul har varit på samma bygge nästan ett helt år utan att veta om det, och dem tror att dem vet vem den andra är osv. hihi. spännande ska det bli i alla fall.

vi har fått svar på en annons angående att vi vill para gosan med en birma eller en ragdoll. skitkul. en riktigt fin ragdollhane har vi hittat, ägaren mejlade nu för en stund sedan. gud så glad jag blev. hoppas verkligen att detta går vägen. måste prata med paul om det för den är skitfin, ungarna kommer bli sjuuuuuuukt najs.

nej nu ska jag börja plocka ihop här så smått.
ska blogga mer intensivt och roligare nu när jag är ledig. för det är jag faktiskt heeeela helgen. har knappt fattat det själv än, men så är det faktiskt. har ju jobbat fyra helger på rad nu, första helgen var visserligen bara lördagen men ändå, resten av helgen är förstörd för man känner inte att man varit ledig på samma sätt då. men nu måste jag sticka.

hejsvejs!



Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0