att lägga sig arg

usch, jag hatar att gå och lägga mig arg. jag sover inte alls bra när jag gör det. man bara drömmer dumma saker och ligger och vänder och vrider på sig, eller ja, jag gör det. haha.
sen när man vaknar upp finns det risk att humöret inte alls är på topp. hehe. men det kan inte vara efter det som har hänt heller. hur kan det vara det?

nej men gud. nu ska jag inte skriva mer. det finns risk att det blir megalångt om jag ska skriva allt som jag känner just nu och det pallar jag inte. är megatrött.

nattinatti allihop!


Sofie

Ja det var roligt! :) Hoppas du hade kul på hbgfestivalen! Kan tyvärr inte nästa fredag, skall på avskedsfest då hos en arbetskamrat. Men vi måste lätt ta och göra ngt en dag! :) puss

2009-07-25 @ 11:08:16
Bloggadress: http://svarta.blogg.se/

Emelie

Kom in på socionomprogrammet i Hbg :).

2009-07-25 @ 13:20:27
Bloggadress: http://metrobloggen.se/studentochannat

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0