dagens äventyr!

idag har jag verkligen varit på äventyr, i alla fall kan man säga att det inte blev en dag som jag planerat. från början var det meningen att jag skulle till landskronakarnevalen med emilia och elis och där skulle vi träffa massa folk jag känner. en hel drös som jag inte pallar rabbla upp av rädsla att missa någon. hehe. men pga. att elis hade en viktig tandläkartid så blev det inte av. istället så tog jag ett snack med lina och vi drog dit istället.
väl där så käkade vi kebab på rhodos, landskronas bästa kebab & pizza-ställe. mums. kebab med deras milda sås är det inget som slår. det är bara köttet och såsen som är goda, inte pommesen och salladen. hihi.
vi gick runder och yrade mest. köpte hotpants i spets av en trevlig mulatt, jag köpte även 2 st BH:ar, för 30 kronor styck ska man vara nöjd, och trosorna kostade bara 10 kronor styck. som hittat. vi kastade bollar och fiskade ankor och vann vars två nallar. :)
sen åkte vi karusell, två gånger. yr i huvudet som fan blev jag.och helvete vad jag mådde dåligt efter andra gången. hade sprängande huvudvärk och var illamående hela vägen hem och sen när jag kom hem så spydde jag på toaletten det första jag gjorde och jag låg pall på soffan hela kvällen.

sen när paul kom hem så var det prisonbreak som gällde. otroligt spännande. och just när vi satt i vardagsrummet och var helt inne i TVn så bara hör vi glas som klirras från köket, trodde direkt att det var gosan som vält något. men när vi kommer ut i köket så hittar vi inget sånt, utan när vi vänder oss om så ser vi att glaset på mikrovågsugnens lucka var sprucket. hur stor är chansen? den var ju inte igång eller nåt sånt. a big mystery...
måste ta reda på om det är hälsosamt att använda den ändå, det hade jag tänkt ägna halva natten åt eftersom jag ska vara vaken länge. kan läsa mig till det på internet.

nu ska vi se ännu ett avsnitt av prisonbreak innan det är dags för paul att krypa till kojs. bloggar mer senare när han gått och lagt sig.

morsning!


Emilia

Va läbbigt... Har du tråkigt så slå en pling.. Jag e vaken hihiii

2009-07-09 @ 23:49:42
Bloggadress: http://mammatillelis.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0