dags att sova!

nu har jag precis kommit hem efter att ha jobbat 17-02. lite blandade känslor angående det här nya körschemat, men det tar sig väl. det tar ju lite tid att komma in i nya rutiner och så, det går säkert bättre imorgon. :)

blev mött av en supersöt kattunge vid namn doris när jag kom in genom ytterdörren här hemma. härligt är det med ett djur som kommer och möter en på det viset. nu ligger hon här på mitt rum och busar med allt hon får tag på. så ursöt är hon. ser så mycket av gosan i henne så det gör väl att jag tycker om henne extra mycket. är hon inte söt?
hon är dock lite större nu men det har jag ingen bra bild på för tillfället så det fick bli denna. får helt enkelt ta nya bilder på henne snart.

är så avundsjuk på mamma och pappa som är iväg på semester. inte direkt så att jag vill dit till alperna och vandra i fjällen där dem är, men mest på situationen att dem är borta från vardagen och bara kan leva i nuet och inte behöver bry sig om annat än det dem vill bry sig på. det är verkligen härligt att ha det så någon gång. man lever som i en kula i vardagen känns det som, alltid samma saker som händer och plikter hit och dit och tider att passa och massa skit. tänk att bara komma bort och kunna umgås med den man tycker om och inte behöva bry sig utan bara göra det man känner för, gud så härligt. hoppas verkligen att jag och paul kan åka iväg någonstans sen när sommaren är slut. men vi får se.

nu ska jag faktiskt smälla igång en film innan jag somnar. är inte jättetrött så jag kan inte somna nu direkt känner jag. blir nog en tecknad, är sugen som fan på det.

godnatt allihop, sov gott!


Gynning

Söt katt



Hoppas allt är bra med dig och att du får en bra dag vännen

2009-07-13 @ 12:05:47
Bloggadress: http://frokengynning.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0