hemkomsten obeskrivligt skön



gud vad skönt det var att komma hem efter en låååång dag i köpenhamn. men det har varit sjukt skoj. lägger upp bilder och berättar mer imorgon. orkar inte nu.

paul ligger nu i sin säng och vilar sig, ska väcka honom om typ tjugo minuter, ska vara fylletaxi åt en av hans arbetskamrater och hans tjej. jag ska följa med, känns inte bra att paul ska köra ensam sen flera mil efter att han har lämnat av dem i landskrona, speciellt inte när han är så himla trött. då spelar det absolut ingen roll hur hög musik han spelar, när han sover kan man släppa en bomb i sovrummet utan att han märker något. det är mer för säkerhetens skull som jag följer med.
men jag måste ändå börja så smått med att vända tillbaka dygnet, för på måndag är det dags att jobba igen. menmen. ska kolla lite bloglovin som jag missat under dagen.

hörs imorgon!

nattinatti!


ISABEL

Har fröken Isabella Löwengrip någonsin brytt sig om att svara någons kommentarer? Nej, det enda hon bryr sig om är statistiken över läsare.

2009-07-05 @ 10:24:56
Bloggadress: http://iissabel.blogg.se/

Areyanna

Välkommen tillbaka=) Köpenhamn är en vacker stad=) Sushi är toppen!! You should try it! Men det skiljer på sig på olika sushi restauranger i standard å utbud å kvalite så våga testa dig lite fram=) Dessutom är sushi hälsomaten själv för kroppen=)Ha en skön söndag=O)

2009-07-05 @ 14:22:21
Bloggadress: http://areeyanna.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0