jag älskar spontana bestämmelser



idag kommer bli en helt underbar kväll. skulle ju ut med min fina emilia, sen skulle några från jobb eventuellt komma till helsingborg också. men det vet man ju inte hur det blir med den saken. hehe.
nu för en litenliten stund sedan så började jag prata med min älskade pp som bor i borås, och nu bara några minuter senare är hennes tågbiljett bokad och betald och tåget går 20.00 och vi kommer ha en underbar kväll i helsingborg. fan vad jag längtar tills hennes tåg är inne 22.54. det kommer bli olidliga timmar tills dess.

ska faktiskt slänga upp bilder på mina flickor också bara för det.

världens bästa marie

världens bästa emilia

jag bara VET att vi kommer få en toppenkväll ikväll.
något annat finns inte i min värld just nu.


nu ska jag faktiskt hoppa in i duschen så jag är någorlunda klar när emilia kommer och hämtar mig efter jobbet.

tjingelingsan!


Sofia [gaspedal.blogg.se]

ha en trevlig kväll då! :)

2009-07-27 @ 20:35:53
Bloggadress: http://gaspedal.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0