kan inte tiden gå lite fortare?



tiden går så oerhört långsamt alltid när man verkligen vill att den ska gå snabbt. nu har jag gjort precis allt jag ska göra och ska snart ut och köra och jag bara VILL härifrån. men det känns som att klockan lunkar sig fram i snigelfart och att klockan typ aldrig ska bli nio.

paul har inte ringt och jag saknar honom som attans.
han kommer säkert inte ringa heller. :(

nu kommer en kollega i alla fall på besök. lite roligare sista minuter blir det dock. han parkerar bilen utanför nu! så nu ska jag se till att vara lite social!

tjingeling!


anne

nu är det iaf nio :)

2009-07-29 @ 21:02:51
Bloggadress: http://annebertelsen.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0