känner mig totalt obehövlig och värdelös



befinner mig på jobb och är totalt uttråkad. det känns verkligen som om jag bara ÄR. det känns som om jag inte behövs egentligen, vad gör jag här? varför är jag här och gör ingenting när jag kunde varit hemma och tvättat och i alla fall gjort någon nytta? varför har jag kört så många mil för att göra ingenting?
hemska tankar. menmen. det är bara att gilla läget. gillar ju att jobba här när jag kör mitt vanliga, detta är ju bara denna månaden ut. och tur är väl det.

idag har jag inte gjort så mycket. sett en film som heter hotel for dogs när jag vaknade bara. jättesöt film. men antagligen ingen jag kommer se igen. kanske om ett par år i så fall. men söt var den!
sen var det bara att packa saker och sticka till jobb ju. om jag ska jobba imorgon så ska jag sova hos mor och far i natt, annars kör jag hem. vi får se hur det blir. ska ta ett snack med robert sen så ska vi se hur det blir.

men nu ska jag snacka lite med mina kära kollegor eddie och robin!

hejsvejs!


Gynning

Skärpet är köpt på Vero Moda för 180kronor.



Glömde svara angående hästen :-) Ja Bubblan är bara ett smeknamn. Han heter Cranngh Silver Hero, är en 8 årig valack som jag tävlat upp till 1.30 med. Haft honom sen juni 2006

2009-07-06 @ 20:23:52
Bloggadress: http://frokengynning.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0