ledig imorgon!

mm det bästa som kunde hända just nu har hänt. jag ska inte jobba imorgon, eddie gör det istället. att köra ner här och jobba i fyra timmar kostar mer än vad det smakar. kommer inte tjäna ett skit på det, bensinpengarna slukar allting för jag har ju så långt till jobb. riktigt trist är det, men idag var det i alla fall nästan sex timmar, så då var det väl lite mer okej.
har väl ett eller två såna här pass till och då ska man väl klara det för då ska jag jobba min vanliga bil sen i två dagar efter. det är lite mer okej tycker jag. det är inte alls så att jag inte vill jobba, det är bara det att jag vill tjäna något på att göra det mer än att vara snäll. när andra så gärna vill när jag ändå inte tjänar något på det ser jag inga hinder till varför inte dem kan få göra det istället. gör ni?

nej minsann. nu ska jag köra upp till kontoret. sen ska jag köra hem till min älskling och titta på prisonbreak!

byebye!


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0