mysig morgon

nu har vi precis ätit frukost, jag och hjärtat. han går omkring nu och försöker klä på sig, men det går inget vidare tycker jag, han ränner mest runt och får inget gjort.
jag har i alla fall gjort en mysig matlåda till honom med mackor, cocacola och risifrutti. snäll jag är va?! ;)

har hunnit plocka undan lite här hemma också och packat upp mina väskor och så. nu när han har gått tänkte jag lägga mig på soffan och vila och se på en film. sen hade jag tänkt kolla upp lite på internet efter ett par coola gummistövlar. det är tydligen ett mååååste i höst. berättar givetvis om jag hittar några.

förresten, paul blev jätteglad för dem två t-shirtsen som jag köpte åt honom. :)

nu ska jag pussa hjärtat hejdå och ladda min mp3spelare så jag kan ta en liten promenad senare idag.

puss o kram!


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0