nu har jag svikit er

upptäckte nu när jag tittade bland mina inlägg i bloggen som jag skrivit den senaste tiden, att jag lovat att lägga upp låtlistan på min nya superskiva jag har bränt till bilen.
det har jag totalt glömt bort. men självklart ska jag ordna det imorgon. det är verkligen en jättebra skiva så det är verkligen ett måste. :)
lovar er imorgon.

nu har jag faktiskt fått lite saker att göra imorgon, och tur är väl det. finns ju inte så jättemycket att göra hemma hos päronen. det är inte alls samma sak när man inte bor där längre. det är en helt annan känsla när man är där nu än innan när man faktiskt bodde där. det är liksom inte hemmahemma längre.
menmen. förlåt mamms, men så är det ju.

I promise, tomorrow!


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0