prisonbreak-parad

det kan man ju lugnt säga att vi har här hemma. hihi. har nu sett 5 avsnitt på rad och sitter och laddar för det sjätte. vi har bara två avsnitt kvar av säsong 2 och jag misstänker starkt att vi kommer att se dem nu också. hihi.men det är hur spännande som helst så det är verkligen inte a waist of time...

vi har även suttit i soffan och käkat pizza nu ikväll. det var egentligen meningen att vi skulle bestämma mat från thaiasia men dem hade tydligen stängt, upptäckte vi när vi hade bestämt vad vi ville ha och skulle ringa och beställa, för det var ingen som svarade. :( jag som var så sugen på det. menmen. renatos går väl lika bra då.

nu blir han snart otålig på mig för att jag inte playar. ;) han sitter i hängmattan och väntar.
I got to go.

sleep tight my friends!


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0