varmare i vattnet än i luften



nu har vi precis kommit hem efter att ha varit på friluftsbadet i vejbystrand med martin, emilia och elis. sjukt skoj. riktigt mysigt var det att bada. det var mycket varmare i vattnet än i luften, efter att ha varit uppe ett tag kändes det nästan som att hoppa i värsta bubbelpoolen när man hoppade i, och det passar ju mig perfekt som är värsta badkrukan annars. fast det känns nästan som om det börjar ändra sig, jag har badat mer denna sommaren hittills än jag gjort de två senaste sammanlagt, och denna har precis börjat.

jag lovade ju att berätta lite om gårdagen och fredagen och så.
i fredags var ju som sagt emilia och martin här och grillade och så. sen stack vi ut på en liten krogrunda här i ängelholm. första gången jag var ute här i ängelholm fast jag har bott här i över ett år. riktigt najs var det. det kommer definitivt ske fler gånger kan jag säga. speciellt när han hade sånt grymt trevligt sällskap! :)
här är lite bilder. tog dock inte med kameran när vi skulle ut men lite bilder kan jag ju bjuda på i alla fall.

världens mumsigaste godisskål, M&M:s, dumle och marabou sommar

mumsiga jordgubbar (som vi dock glömde äta sen)

förstår egentligen inte varför jag fotade dukningen, but I like it!

älsklingen grillar köttet

det var en sjukt bra kväll helt enkelt.
lördagen sen, tog en hel timme innan jag fick upp paul från sängen. han var både megatrött efter en låååång jobbevecka och lite smått bakis. men efter mycket om och men så kom vi i alla fall iväg till mina föräldrar för en brakfrukost, men det skrev jag ju om då igår när vi var där.
sen så drog vi iväg till köpenhamn och tivoli. riktigt najs dag. deras nya berg&dalbana var den bästa jag någonsin har åkt. sjukt najs var den. ska försöka ordna en bild på den så ni kan få se, äääälskade den helt enkelt. ÅK DEN!!!

paul framför riktigt fint blomsterarrangemang vid springvattnet

sjukt fin natur var där, inte alls så stelt som liseberg

virvelvinden blev vårt första åk

hur sår man såna här fina blommor i sin trädgård?

kloakråttor inne i gruvberget

draken bor också inne i grottorna

detta flygplanet tyckte paul vi skulle åka, men jag hade nog fan dött

världens härligaste berg&dalbana

härligt utsmyckat gatukök

paul poserar framför palmerna

himmelriket att åka runt här uppe, megahögt. paul fick åka den själv för jag vågade inte.

sen på hemvägen blev allt bara kaos. det brann någonstans mellan svågertorp och malmö central så vi var tvungna att kliva av tåget här och ta ersättningsbuss sista biten. först kom det bara en buss så inte ens hälften av folket på tåget fick plats, sen kom det en till och det var sjuuukt varmt. det var hur trångt som helst, det hade inte gått in en mus till i bussen så trångt det var, och idioten till busschaufför hade värmeelementen på där inne. vilket kokoo!
till sist kom vi dock hem. och då var det dags att bränna en ny skiva till pauls bil för sen skulle vi spendera de närmsta timmarna med att vara fylletaxi åt hans arbetskompis. han skulle hem från ekebofestivalen till landskrona, så det tog ju ett tag.
när vi sen äntligen fick sova så var det hur underbart som helst.
sov ganska länge idag, och när vi vaknade åkt vi iväg till badet i vejbystrand där vi träffade emilia, martin och elis. riktigt skoj. riktigt tur att vi stack och badade fast det inte var strålande sol för det ska bli lite sämre väder nu dem närmsta dagarna, det började till och med regna precis när vi skulle hem men det är liksom skönt regn och kvavt och så. det kommer nog åska sen ikväll misstänker jag! här kommer en bild på elis när han tar simmärke, guldfisken blev det.
duktiga elis tar guldfisken!

nu sitter vi här hemma hos oss allihop och har precis ätit pizza och spelar playstation. ska alldeles strax smälla igång en film. så det blir en lugn och mysig hemmakväll denna söndag!
nu ska jag vara lite social.

hoppas ni har haft en trevlig helg allihopa!

puss o kram!


ISABEL

En sådan blogg hade nog blivit en succé helt klart. Jag tycker att DU ska skapa den bloggen. Jag tycker verkligen inte om henne som förebild för unga tjejer och killar som sitter och ser henne supa sig redlös. Hur många bilder har hon inte där hon sitter med ett glas vin eller så i handen? Sjukt. Okej, hon är 18 år. Hon får dricka men VEM LANGAR ÅT HENNE? FÖR HON FÅR JU INTE KÖPA UT SJÄLV! OCH LANGNING ÄR OLAGLIGT!



Den värsta annonsen jag sett var "Köksbänk bytes mot ponny" och en annan var "Volvo V70 bytes mot hopphäst" HAHA!

2009-07-06 @ 09:21:31
Bloggadress: http://iissabel.blogg.se/

Gynning

Massa fina bilder!! och kul att vara på tivoli

2009-07-06 @ 19:23:32
Bloggadress: http://frokengynning.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0