värsta paniken

har lagt ut min gamla mobil på tradera och nu är auktionen slut.
nu när jag kom hem från jobbet så skulle jag leta fram alla sakerna till den och jag har hittat precis allting förutom laddaren. var fan är den? nu måste jag ägna hela dagen åt att leta precis överallt. det allra värsta är att den kan vara i en kartong nere i källarförrådet och hur i helvete ska jag hitta den själv. allt står så packat och fint. behöver pauls hjälp för det. men hur ska jag tala om det för honom på ett bra sätt och få honom att hjälpa mig?
frukost på sängen kanske?!
hmm vi får se. men försöka övertala honom om hjälp måste jag. för det är ju pinsamt att behöva säga till personen som vunnit auktionen att jag inte hittar laddaren. det är ju en enormt viktig sak. det värsta är att jag vet att jag har sett den för inte så längesen när paul skulle ta min laddare till den mobilen jag har nu, men så gav han mig fel och gav mig denna istället. så jag vet att den finns någonstans. kanske jag har råkat få med mig den till mina föräldrar?
nej minsann, hela denna dagen kommer att gå åt att leta överallt och ingenstans. jag bara mååååste hitta den, oavsett vad som krävs.

nu ska jag börja göra frukost till arbetaren.

byebye!


MissCM

sånt där har jag också råkat ut för. inte så jätte kul direkt =/ hoppas du hittar den!

2009-07-27 @ 05:20:57
Bloggadress: http://misscm.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0