@ work

då var man på jobbet igen, sitter och kollar igenom lite avsnitt från första säsongen av the king of queens. en ganska rolig serie faktiskt. han som det handlar om är helt kört i huvudet på ett gulligt och roligt sätt. se den!
jag har fått hem de tre första säsongerna så jag har ju att göra om man säger så. hehe.

innan jag anlände till jobb körde jag in om stranden i barsebäck och träffade linda, petra och jennie och alla ungarna. supertrevligt. synd man inte kunde vara med hela dagen och bada och ha det najs. men har man jobb så har man. men jag åt i alla fall glass med amanda, isabelle och jennie. såå söta är dem! hoppas vi kan ses nu när dem ska ha semester. vi har ju sveriges finaste strand uppe i ängelholm. :)

inatt är första natten med nya schemat. ska bli intressant. inte så mycket förändringar dock, men ändå.

imorgon när jag vaknar ska jag och mamma sila flädersaften som vi har gjort. den har nu stått i 5 dygn och ska vara klar. mums vad gott det ska bli. :) måste ordna lite flaskor också så jag kan hälla upp dem i något, för det glömde jag ju hemma, men det ska nog lösa sig.

nu ska jag fortsätta se detta extremt roliga program.

ciao!


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0