fan va PINSAMT!!!

vi är sååå klantiga, eller ja, jag rättare sagt.
har ju tvättstugan idag. så var jag och paul där nere och fixade, så skulle jag springa in till honom i grovtvättrummet med tvättmedel och vad gör jag, jo jag glömmer tvättbrickan inne i tvättstugan så vi kommer inte in där igen. jag ringer fastighetsjouren så någon kan komma och öppna för oss. men så sa han att han inte fick tag på någon just nu, så han skulle ringa upp innan han skickade någon.
på baksidan hittade vi ett fönster, efter en stunds meckande lyckades vi få upp det och paul hoppade in. måste ha sett sjukt roligt ut. men i alla fall, så när vi stod där inne sen och vek tvätt i godan ro, vem kommer då om inte chefen på securitas! haha. men vi slipper betala för det, för dem gjorde ju fel som skickade någon innan dem ringde upp igen, ringde dem och pratade med dem om det sen. vilken jävla tur vi har egentligen. tänk om det inte hade gått att lösa, alla våra kläder var ju där inne. haha.
egentligen är det ganska komiskt när man tänker på det, men ack så klantigt!


Nina

En aning klantigt, ja!



Men å andra sidan hade ni ju kunnat ringa jouren igen själva och talat om att ni kommit in. Så hade inget missförstånd blivit de hade sluppit köra i onödan för även om de skulle ha ringt innan så kunde ni själva ha förhindrat det också.

2009-06-16 @ 20:34:11

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0