har överträffat mig själv

jag handlade faktiskt inte alls mycket och absolut inte mycket onödigt uppe på ullared idag. superglad är jag däremot. har gjort vid mina naglar också. det satt en sån där person och gjorde vid dem och satte på lösnaglar och så gratis om man köpte en paket ur deras märke, och det är ett märke jag har haft innan. skitsnygga. (kommer bild sen, hinner inte nu) 33 kronor kostade det mig. helt sjukt. det är ju nästan gratis. så nu känner jag mig sjukt kvinnlig. haha.

kommer att ägna dagen imorgon åt att ta bilder på det jag har köpt och lägga upp här.
nu ska jag fortsätta med maten, det blir hemmagjort pizza med botten av hönökaka. mums! sen är det dömning i kvidinge!

wish me luck...

pusstja!


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0