kommer sakna min ögonsten



nu har jag precis kommit hem från jobbet efter en ganska trevlig natt. jag gillade faktiskt att jobba i natt, det hände saker och det var inte bara samma gamla vanliga. tyvärr får jag inte berätta specifikt vad som hände pga. sekretessen, men tror att det kommer stå lite i tidningen imorgon eller på onsdag och då kan jag ju alltid länka till den artikeln. :)

om detta vore en helt vanlig dag så skulle jag hoppat i säng nu och sovit ett par timmar, men det är absolut ingen vanlig dag för mig. jag ska lämna in min bil på verkstad, så jag ska vara billös hela veckan. har värsta ångesten. haha. ska vara uppe på skånebil klockan sju, paul hjälpte mig nu när jag kom hem att bära upp alla miljoner saker från bilen och igår städade och tvättade jag den så nu är den verkligen fin och i perfekt skick för att lämna över den till folk man inte känner. dem kommer ju tro att jag alltid håller den såå vacker. hihi. man måste ju visa sin bästa sida utåt. :)
men gud som jag kommer sakna denna bil. det är ju min baby, varför skulle tanten köra på mig för??? dumma tant...
här kommer en bild på min älskade fina bil som jag snart ska skiljas från i 5 dagar. snyft.



­ღ Milly ღ

tack så jätte mycket.

jo visst kan jag göra det, läs bara info och villkor :)

2009-06-22 @ 09:18:30
Bloggadress: http://designbymilly.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0