kvällens filmmys räddat!



ääntligen har den kommit ut, den nya wallander-filmen. som jag har längtat. :)
och ikväll ska vi se den, paul och jag. mys kommer det att bli. men om jag får som jag vill så ska vi iväg och simma först, men vet inte om badet har öppet. det får vi kolla.

dagen idag består av tvätt och åter tvätt. har ganska mycket tvätt faktiskt. och sen har jag mammas överkast också som jag lovade henne att jag skulle tvätta eftersom vi har så stora tvättmaskiner, det får nämligen inte plats i hennes som hon har där hemma. klart man ställer upp...

linda ringde innan också, ska följa med henne och barnen till busfabriken i helsingborg imorgon. ska bli sjukt skoj!

sen när paul kommer hem ska vi käka middag. idag blir det riktig husmanskost. kokt nypotatis med färsbiffar, brun sås och kokt broccoli. MUMS!!! finns inget som slår det.
men nu ska jag äta frulle och sortera tvätt.

tjing!



Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0