lite lack man är!

skrev ett sånt megalångt inlägg här igår, men det bara försvann. skitlack blev jag, så sen bojkottade jag bloggen hela kvällen sen. palla skriva om allt. men det får jag väl ändå göra nu. hehe.

igår var en riktig ego-dag. gick upp och åt frukost i soffan vid TVn och tittade på prison break. vi ska ju se det tillsammans, jag och paul. men så hade han sett några avsnitt utan mig när jag var hos emilia. jo det måste jag också berätta, var hos emilia i tisdags kväll och typ halva natten. haha. vi såg säsongsavslutningen av desperate housewives och pratade om allt mellan himmel och gjord, sen sätte vi på johan glans och skrattade ett tag. supermysigt. gillar den tjejen skarpt! :)

sen igår morse skulle jag egentligen åkt till busfabriken i helsingborg med amanda, ludvig och linda men det blev aldrig av för ludvig blev sjuk och kräkte på morgonen. stackare. så vi får hitta på något en annan dag istället. stackars amanda som hade sett såå mycket fram emot det. synd att jag hade fotboll igårkväll, annars hade jag kört ner och lekt med henne ändå.


och igår när paul kom hem blev det ugnsstekt falukorv med makaroner till middag. mums! gillar faktiskt att göra massor med olika sorters mat. man ska inte äta samma alltid, för då blir man så grymt trött på det.


-  visst ser det gott ut?  -


efter maten nästan direkt så var jag tvungen att köra till kvidinge för att döma en F10-match. dem ringde och frågade om jag inte kunde tänka mig att ställa upp, och visst jag är inte den som är den. hade nog inte kört dit enbart för att döma en F10-match men jag skulle ju ändå träna igår, så varför inte liksom. träningen sen gick hur bra som helst och var superkul. kände mig ganska alert även om jag fick hoppa av tre-fyra minuter och stretcha, men jag hade ju inte fått dem uppvärmningen som dem andra så hade inte riktigt hunnit det. och det är ändå viktigt så man inte sträcker sig och så, för det hade varit ganska förargligt.

nu idag har jag nyss vaknat typ. ska träffa emilia och hennes son nere på stan sen och ta en fika. det är ju inte så fint väder att man kan åka ner till stranden som vi först hade tänkt. synd, för det var jag enormt sugen på.
sen ska jag göra potatisgratäng och kotletter till middag idag. mums! och efter det ska jag köra till skälderviken för att döma som assisterande domare. skoj ska det bli. äntligen är man igång med dömningen igen.

allt i mitt liv känns så oerhört bra just nu. jag har fotbollen, dömningen, underbara vänner här uppe, ett bra jobb som ger en stadig inkomst, en fin bil, en fin lägenhet, en framilj som bryr sig om mig och bäst av allt - världens bästa pojkvän. kan mitt liv bli mycket bättre än såhär? knappast...

nu ska jag klä på mig och äta lite frukost. hörs senare.

tjingeling...



Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0