tycker inte om...

usch, jag tycker inte om när man ska behöva gå och lägga sig ovänner. känns inte alls bra. och det blir ju bara värre om jag väcker honom nu och vill prata och reda ut det. eller ska man fortsätta sura och låta honom komma för en gångs skull? jag tror jag satsar på det. haha. han får faktiskt också ångra sig någon gång. det är alltid jag som kommer och säger förlåt, ofta när det inte ens är mitt fel att det blivit som det blivit. det är fan hans tur nu. punkt.

idag har jag varit och dömt min första match för säsongen som huvuddomare, ni kan läsa om det i matchrapporten nedan, tänker inte babbla med om det här. hehe.
men efter matchen begav jag och paul oss till min mormor och morfar i torekov, dem har sin husvagn på kampingen där. supermysigt. har spenderat näst intill alla mina somrar någonting där sen jag föddes. supermysigt. älskar att hälsa på dem där. det är så lugnt och fridfullt på något sätt.
vi åkte mormors bil (som jag då körde) in till torekovs hamn och åt på restaurang och hade allmänt mysigt. när vi sen kom tillbaka till kampingen så köpte vi glass (och jag köpte en påse ahlgréns husvagnar till morfar) och sen åt vi glass med jordgubbar nere i husvagnen. myspys.
och imorgon kommer mormor och hälsar på mig imorgon och fikar lite. hon har ju inte sett hur det har blivit här i lägenheten, hon har ju inte varit här sen vi höll på att göra vid datarummet och det var ju precis då när vi flyttat in och det har ju hänt megamycket sen dess.

nu ska jag faktiskt se en film, sen ska jag gå och lägga mig i någorlunda tid.

pusspuss!


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0