väla-shopping

idag när jag var på väla skulle jag absolut inte handla något onödigt. det blev studentpresenter till både niklas och anton. samma sak till båda två, misstänker att ingen läser min blogg som känner dem så jag kan skriva vad jag köpte. hehe. ;) varsin blåmönstrad porslinsskål från Kosta Boda. skitfina.
det blev även två kjolar för 50kr styck, basic i bomullstyg nu till sommaren, en lila och en grå. skitsköna. sen leggings som jag planerat, det har dem inte på ullared direkt och alla jag har hemma är typ slitna. sen blev det ett svart basic linne för 70kr och en bikiniöverdel som absolut inte var planerad. gillar egentligen inte den modellen men när rebecka provade en blev jag frälst så jag slog till. 100kr kostade den. som hittat. men nu är det slut på shopping för denna månaden. haha. och för låååång tid framöver. här kommer bilder!






Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0