varför blåser det idag?

jag och paul som skulle åka och bada idag igen, men det blåser som fan. var tog det fina vädret vägen? det skulle ju hålla på nu i en vecka ungefär. jag som tänkte få lite färg och långsamt ta bort badkrukan som gömmer sig i mig. :(
nejnej, det blir en bra dag ändå idag. min kusin fredrik kommer strax hit och vi ska köra till väla och bara gå och strosa, jag ska bland annat kolla ut lite färger på köksstolarna som vi ska köpa och ska även kolla på lite tänkbara gardiner, det är ju inte helt lätt. titta kan man ju! :)

nu har jag precis klätt på mig och ska bara sminka mig också, sen är jag nog klar lagom tills han är här. :)
fan vad jag ångrar att jag inte följde med emilia och elis till highchaparall idag. bajs. hoppas dem har megakul i alla fall.

ha en bra dag allihop!
puss o kram!


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0