1 mars 2009

nu sitter jag vid min nya dator och skriver. vi körde precis såna diskrensningar och skit, som man tydligen måste göra efter att man har hållt på och flytta filer och sånt. jag är lika klok. haha.
paul är minsann lite avundsjuk för min dator är bättre än båda hans, mycket snabbare för det är bättre processor. inte lite stolt jag blev när han sa det. han glor lite surt på den minsann. :)

och min paul är minsann inte bakis och ligger och spyr idag som han alltid gör utan undantag annars när han har varit ute och druckit sprit. men tobbe mår nog fan inte bra. vi ringde honom innan men han svarade inte, så han ligger garanterat pall. haha. :)

nu ska jag alldeles strax köra ner till lund för att jobba. ska vara borta i tre dagar. kommer inte hem förrän onsdag morgon. kommer kännas tomt att vara utan paul och bara sova ensam men sånt är livet. tråkigt men sant.

gosan blev jätterädd igår och attackerade både mig och paul. dennis och tobbe satt vid köksbordet och hade armbrytning och gosan bara flög på och började rivas och sånt. jag höll i en av hennes ungar så hon attackerade mig direkt. hon har aldrig gjort så innan. antagligen kände hon väl att hennes ungar var hotade eller nåt. inte undra på det, för dem gav ifrån sig rätt så ansträngda ljud när dem bröt arm. och bordet det lyftes och så. stackars gumman. sen när dem hade dratt ut så märktes det hur hon blev lugnare och kom till ro. då kom hon och mös hos mig i soffan. min älsko!

nej nu måste jag packa väskan. datan ska också med. måste visa den för mamma.

pusspuss <3


Anonym

det bästa tipset jag kan ge dig är att gå in på www.designadinblogg.se



Det är där jag lärt mig det mesta, där står det om hur man lägger in en signatur osv. Sen är det ju ett himla plus om man har photoshop. För det behövs nästan! Lycka till!

2009-03-01 @ 18:18:46
Bloggadress: http://tajolina.blogg.se/

Sandra Gee

Hej Sandra! TACK! =) detta va dock en av de första tagningarna hihi.. Så det blev jäkla mycket bättre och jag är nöjd :D



Åh grabbkväll hemma? Gör du då?.. serverar öl åt grabbarna? hehe :)



Nja hålelr med fig.. tittade lite lätt på melodifestivalen på förfesten.. Det av väl inga hitar..



Kram kram // Sandra

2009-03-01 @ 18:42:32
Bloggadress: http://sandragee.blogspot.com

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0