2 mars 2009

nu har jag
nyss vaknat och sitter här vid köksbordet i svalöv med min nya dator och snackar med pp på msn. :) hon är för härlig min pp. hon ska följa med mig hem från göteborg på söndag och vi ska köra in om ullared då. längtar.

i natt gick det hur bra som helst att jobba. hittar verkligen runt överallt nu. körde visserligen fel en gång eller två men jag hittade rätt ändå i alla fall. han till och med tvätta bilen på morgonen sen. egentligen vet jag inte vad jag ska skriva här idag, det har inte hänt speciellt mycket sen jag skrev sist.
hmm. förutom att jag kanske ska börja rida sessan igen. ägaren frågade mig. det blev ju lite konstigt där när jag slutade för lite mer än ett år sen. gud vilken fin häst det är. :) här kommer lite bilder. har faktiskt saknat den hästen enormt mycket. det var en av de finare jag ridit på. men det var lite tufft att rida till henne. sen när allt började bli bra så slutade jag rida henne. lite synd. men det kan jag ju ordna upp igen. får köpa lite ridkläder på ullared nästa helg. :)


- Ghost Golden Princess -

nej nu ska jag kolla runt lite på internet och jobba lite på min design på datorn.

pusspuss <3


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0