3 mars 2009

usch så länge jag sov idag. känner mig totalt utvilad. såå skönt. kom hem i tid från jobb också i morse så allt känns bara allmänt bra. och ovanpå allt detta braiga så har mamma och pappa ställt en matlåda i kylen till mig. kan det bli bättre än så? knappast.

fick skickat iväg ett par bilder till en kär vän också. gud som jag ser ut, känns som om man inte fastnar bra på bild längre. menmen. det sägs att jag ska upplevas. hehe.

känns riktigt bra nu. har pratat med katarina som har sessan, hästen som jag red innan för lite mer än ett år sedan. hon vill att jag kommer igen och det känns grymt bra. hade så dåligt samvete där ett tag för att jag slutade så tvärt. men jag ska ringa henne på måndag förmiddag och sen komma ut en sväng. tänkte jag skulle köpa nya ridbyxor uppe på ullared om jag inte vinner auktionerna på tradera. men det tror jag knappast för jag har inte budat särskilt högt och det är såna megafina märkesbyxor. hehe. men får inte vara dum. går det så går det. men det är egentligen alltid bäst att kunna välja färg och prova osv. och ullared har ju en ganska stor hästavdelning, så kanske köper ett täcke till sessan eller något annat också. gillar den hästen skarpt så hon är värd allt! :)

har kommit på att det absolut tråkigaste med mitt jobb är att sitta stilla i receptionen där jag sitter i ett par timmar på förnatten. annars fullkomligt älskar jag ronderingen på den bilen jag har. riktigt mycket bättre än jag varit med om innan. den bilen är verkligen perfekt för mig. trivs superbra. och med gruppledare och kollegor och allting känns det hur bra som helst. Sydsec får stort plus av mig!

ikväll går det ett program på TV som jag kommer missa, den rätte för rosing. tyckte det var ett sjukt roligt program. såg det förra veckan. men ikväll jobbar jag. ska faktiskt klicka mig in på kanal5.se för att se när det går i repris. för jag måste bara se det. och jag tror inte paul vet hur man gör när man spelar in på min video. men det kanske går att ladda ner någonstans? någon som vet?

nej nu ska jag värma maten innan jag svälter ihjäl. sen är det snart dags att köra till jobb. kanske hinner en sväng in om netto innan och handla lite dricka till natten. får se.


pp

Hum... hur mycket kan jag skriva här tro? De va snacka om inne på msn.. Haha, hur blire med det? (håller tummarna HÅRT å hoppas att du fattar vad jag menar)..



Så du din gris betalade någon för att göra din sida? Hur mycket då? Isf... Mjaa då tycker jag nog att de kunde gjort lite mera´:P Men den är verkligen skitfin! Men hur mycket? Å kan du säga att du vill ändra hur du vill? Har du fått bestämma? Eller hur ligger det till?? :) Nyfiken.

Jag ska ta tag i min sida också, snart nångång när jag får tummen ur. Är lat. Haha.. Tragiskt lat :P



Snart kommer ni, så snart får jag träffa dig, som jag längtar! Pussar Älskar dig

2009-03-03 @ 16:35:38
Bloggadress: http://lundqviist.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0