30 mars 2009

vaknade av klockan vid elva i morse. då var det dags för frukost och klä på mig. satt fix färdig redan ett, men skulle inte vara på banken förrän tre. gick här av och an. och sen när jag väl kom ner där så gick det kanonbra. han bankmannen räknade och gick igenom allting och kände inte att där var några hinder men han skulle köra allt i systemet först för att säkerställa det. annars hjälper ändå pappa mig, om det inte går vägen.

efteråt lagade jag mat till mig och paul och vi åt. sen kom lina och vi körde till biltema. och där köpte jag rubbing till bilen och trassel och putsdukar till instrumentpanelen så jag ska göra bettan riktigt fin nu innan jag slänger ut annons på blocket. för ut där ska den. men måste besiktiga den först, och det ska jag göra på torsdag ju. hoppas allt går bra där också. imorgon när paul kommer hem från jobbet ska vi ju fixa med kian. jag ska städa den invändigt och tvätta den under dagen när han jobbar, så ska han putsa på den sen när han kommer hem. hoppas den blir riktigt najs.

vi var även en sväng på ikea och på mekonomen. kollade lite fälgar och mattor och så. på ikea köpte jag en vas för 19kr, en likadan att ha påskriset i som katterna välte ner. blev såå sur på dem. men nu står det där igen. och jag har sprayat sån "fyspray" på det så dem förhoppningsvis håller sig ifrån det. men det är inga garantier ändå.

sen kollade vi på film här hemma, jag, lina och paul. dem känner varandra sen innan så det är lite skoj med en gemensam vän. :)

nu ska jag kolla runt på lite fälgar på blocket och så. mors!




Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0