6 mars 2009

natten var helt underbar. vi hade supertrevligt. såg tecknad film och snackade jobb och allt möjligt. han är verkligen en fin vän, rickard. som tur är så är han också ett stooooort fan av disneyfilmer. :) annars har jag ju ingen att se dem med. paul skulle ju aldrig få för sig det. haha.

sen så la jag mig ungefär när paul gick upp och sov till typ ett. sen var det dags att gå upp, fixadet lite med packning som vi ska ha med oss imorgon. la fram kläder, packade ihop min dator osv. det behövs ändå förberedas litegrann när man ska iväg. ska ju sova på hotell. ooh. som jag längtar. scandic har typ världens godaste frukost också. mums!

men idag hände ett litet missöde. eller ja, kan ju inte kalla det litet egentligen för det blev ganska stort av det. paul hade glömt att lägga av min bilnyckel från sin jackficka så när jag stod färdig och skulle köra till jobb kunde jag inte hitta den. ringde till paul, och visst var det så att han hade den. så det var bara för han att kasta sig i bilen och komma hem till mig med den. men allt detta innebar ju också att jag blev försenad till jobb. men som tur var var axel såå förstående. TACK! det är ju faktiskt sånt som kan hända. det är mänskligt att glömma, men ändå är detta en sak man bara inte få glömma. tänk om jag hade haft ett oerhört viktigt jobb som krävde att jag till 110% var i tid. nu gör mitt jobb det för där måste vara bemanning men som tur var gick det att lösa. men gud så nervös jag var. körde snabbt som attans sen.
och nu sitter jag här med robin. :)

och ungarna blir bara sötare och sötare och keligare och keligare, och busigare och busigare. snusan klättrade längs mitt ena byxben i morse när jag stod och diskade och innan jag visste ordet av så satt hon på min axel och spann mig i örat. och när jag hade henne i famnen som en bebis så lutar hon sig upp och slickar en på munnen eller näsan eller varhelst hon nu kommer åt. en riktigt underbar liten kise.
men jag tänkte på en sak. det kan fan inte vara normalt att kattungar som bara är fem veckor gamla redan äter torrfoder, dricker vatten och går på kattlådan. vi har inte hittat kiss någonstans någongång. bara 2 st bajskorvar på golvet sammanlagt. det är helt sjukt. gosan var helt annorlunda när vi fick henne. hon kunde inte sånt ens när hon var 10½ vecka när vi fick henne. är detta mycket ovanligt?

nej nu måste jag återgå!



Sizz

Om du ska göra menyn större går du in i stilmallen och ändrar under #side , breddar den lite, det kanske hjäper. Annars vet jag inte, då får du beskära bilden i photoshop eller nått så den passar in bättre.

2009-03-06 @ 19:17:36
Bloggadress: http://sizz.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0