7 mars 2009

då har vi kommit fram till göteborg, till scandic hotell i mölndal. vi träffades allihop på rastplatsen i snapparp vid sju i morse, för att tillsammans bege oss hit. mormor fyller 65 år idag och morfar har bjudit allihop på hotell här och ikväll ska vi på en fin italiensk restaurang, all on grandpa! gud så härligt mysigt det är. i morse när vi kom hit så åkte vi allihop, 17 personer, upp till mormor och morfars rum och knackade på och sjöng "vi gratulerar", men mormor stod i duschen. hon blev jätteöverraskad, helt rörd med tårar i ögonen stod hon där i bara handduken. det känns så oerhört härligt att kunna överraska en person och göra henne såå oerhört glad. man känner sig själv rörd av situationen. därefter gick vi allihop ner till hotellets restaurang för att inta en brakfrukost. paul åt 6 pannkakor och massa annat. om man inte har bott på hotell i sverige innan, scandic då, så kan man nog inte föreställa sig frukosten man blir serverad där. där finns verkligen allt man kan tänka sig. paul sa att han aldrig sett något liknande i frukostväg innan. och det var sjukt. enda frukosten som jag har ätit som är bättre är på scandic hotell i paris. där var så mycket annat också med jordgubbar och andra exotiska saker. jag upptäckte när jag stod nere i receptionen att det fanns såna små visitkort med användarnamn och lösenord till hotellets nätverk så jag norpade åt mig ett sånt. har ju datorn med mig. måste ju hålla bloggen igång. sen tänkte jag kanske att man kunde se en film när det är sovtajm ikväll. :) sån lyx vi har, jag och paul. och nätverket funkar ju. trodde man skulle behöva att betala och sånt. men nej, jag är inne! najs! men nu ska vi allihop bege oss ner till stan och gå en sväng. skriver mer senare ikväll. ciao!


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0