grabbarna aspackade

herregud. det var några oerhört fulla grabbar jag körde ner till stan för en stund sedan. dem skulle gå på bahnhof och göra livet surt för vakterna där. haha. och tobbe var fullast. som han ragglade när han sa: "sandra, du måste vänta utanför och se så jag säkert kommer in!" alla var övertygade om att han inte skulle göra det. jag med. så full vet jag inte om jag sett honom. men vi har ju inte varit ute tillsammans särskilt många gånger så det är väl därför. men shit. och paul var inte megafull som tur var men det lär han väl vara när han kommer hem sen. men jag ska hämta dom när bahnhof stänger vid tre. vi får väl se om de kan stå på benen ordentligt då, om ingen av dem blivit utslängd innan det. haha. vilken underbar flickvän jag är som ställer upp och kör och hämtar hit och dit! tycker ni inte?
nej nu när det äntligen är lugnt hus ska jag lägga mig på soffan och se ett avsnitt av desperate housewives. ciao!


Anonym

Hej, du verkar inte ha några problem med din blogg. den är ju fin. vad var det du ville att ja skulle lära dig?

2009-03-01 @ 10:36:41
Bloggadress: http://tajolina.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0