jobb jobb jobb

jag och camilla sitter här och gnäller lite över vårt jobb. haha. nej men jag trivs bra som fan, det är bara så tråkigt att sitta stilla i fyra-fem timmar och bara glo på några skärmar. man blir så trött, seg och helt enkelt död. man längtar hem till sin sköna säng och man känner sig så uttråkad.
när man sen är ute och kör ronderingen så är det inte samma sak. då kör man runt och lyssnar på en strålande bra ljudbok, går ut och går en runda och då är det mycket roligare. :)
men jag har nu i natt och sen imorgon också, sen bär det hem till ängelholm. undrar vad jag ska laga för god middag till paul på onsdag. det blir nattens tankegång. tänkte göra något som vi inte brukar äta men ändå så jag så mycket som möjligt kan använda ingredienser och råvaror som vi har hemma. det blir ingen lätt match men det ska minsann gå vägen.
innan när jag körde till jobb så ringde jag Salong Mixed och beställde tid för att plocka mina ögonbryn. dem är under all kritik nu. men jag vågar mig inte på det själv när dem ser ut som de gör just nu. usch. men jag får vara mer noga med det sen efter att dem har gjort det. det är alltid lättare att utgå ifrån det dem har gjort och sen göra det själv. men jag är inte så jävla bra på det. men det ska nog bli bra ändå. egentligen skulle jag vilja klippa mig, men det var inte så längesen malin fixade till mina toppar så jag får vänta ett tag till med det. har inte hur mycket pengar som helst. ska ju till ullared nästa helg. man får spara sig till det då.
men nu ska jag hoppa tillbaka till mina skärmar och mitt soduku.


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0