morgonsnack

då var man hemma från jobbet nu då. körde som en galning för att komma hem tidigt. är astrött. men var tvungen att sätta mig här och skriva lite innan jag kryper till kojs.
vem stod vid statoil om inte mina före detta kollegor från securitas, såg micke men vet inte vem mer det var. jag som skulle köpa bullar till mig och paul. men det blev ingenting med det. får bli en annan dag. lördagmorgon innan vi kör till göteborg kanske? jag kommer ju hem från jobbet tidigt och får göra vid mig direkt och inte gå och lägga mig, sen kör vi vid halv sju. då är det väl knappast lönt att lägga sig? får ta en tupplur i bilen på vägen upp så får paul köra. :)
jag vann auktionen på tradera på 4 st oanvända pizzatallrikar för 50 kronor. paul har ju länge tjatat om att vi behöver pizzatallrikar för vi ska minsann inte äta ur kartongerna när resten av vårt hem är så fint. och jag håller med honom, det stämmer liksom inte överens med vartannat. haha.
så nu har jag vunnit auktionen, väntar bara mejl från hon som säljer dem så vi kan göra upp med betalning osv. så hon kan skicka dem nån gång.
nej nu ska jag krypa till kojs, får ha lite mys med mannen först. ciao!


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0