nya jeans.

snacka om att jag har gott ögonmått.
när vi var på ullared köpte jag ett par jeans jag tyckte såg snygga ut på hängaren. gick aldrig in och provade dem för vi var typ på väg mot kassorna då och jag pallade inte. hade gått där inne i flera timmar. men ville heller inte lämna dem ifrån mig så jag chansade och tog dem ändå. och nu har jag dem på mig och dem sitter som gjutet. har aldrig köpt jeans på det sättet innan. men gud så snygga dem är . till och med paul sa att dem satt riktigt bra och var sjukt snygga, nu när han var hemma och hämtade lite verktyg innan besiktningen. och när till och med han säger något utan att man behöver fråga då är det najs. :)
har tyvärr ingen bild nu. men jag känner att jag har lite att ta igen här vad gäller bilder. så ikväll eller imorgon så lovar jag att det kommer upp bilder från göteborgsresan, mina jeans och lite nya på kattungarna. I promise! (med handen på hjärtat)
är lite stolt över mig själv faktiskt.


veronica

nejdå jag förstod nog vad det är du vill ändra :) bort med allt understruket? länkarna under och i inläggen vill du ha i samma grå färg som bakgrunden? och dem i inläggen vill du även ha i fet stil? det fixar jag lätt ;) vill du ändra färgen i ngn av länkarna när man håller muspekaren över också? du kan ju lägga till mig på msn så tar vi det där? :) ha det fint!

2009-03-12 @ 17:54:12
Bloggadress: http://aboutveronica.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0